lørdag den 6. december 2014

Revolution #1 - mine køb

For et par uger siden, spurgte min søster om jeg vil være med til at købe lidt ved revolution London, samt dele Porto med hende. ;-D og selvfølgelig, skal vi da prøve dette mærke af! :-)






Ja, jeg har købt en blå læbestift ;-D - faktisk var min kæreste med på sidelinjen, mens vi skulle finde det make up, vi kunne tænke os. Og han synes jeg skulle have en blå læbestift ;-) ved ikke lige helt endnu hvornår den skal bruges??  ;-) heldigvis kostede denne læbestift kun ca. 10 kr, så hvis man har lyst til af prøve meget farverige og måske overdrevene farver af, så er dette mærke et godt bud :-)


Har i prøvet nogle produkter fra Revolution ?


Vil i nogle andre Indlæg fortælle og vise jer hver enkel produkt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar